On Fri, 08 Oct 2004 21:22:37 +0200, xavier caballe <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Parlaves de l'Outlook Express, no?... ho dic per que qualificar-lo com 'el
> programa de correu més usat' és molt generós.

De 5 a qui els hi enviam comandes per email la setmana passada per
primer pic, 4 s'han queixat perquè no podien veure el nom de l'empresa
(present a l'encapçalament "organization") i no saben com fer-ho.  Ni
sabien de que els hi parlava --curiós, en un ambient empresarial.
Tots usen Oulook, no vaig demanar si Express o no.  Si com dius usen
el sense-express, sembla que no mostra la capçalera "organization" per
defecte.  Tampoc no és fàcil de configurar perquè no ho troben, sembla
--no en tenc, d'Oulook, no puc provar-ho, per això preguntava aquí.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.