Bon dia a tots!
per aquelles coses que passen m'he convertit en el babau d'un amic que MAI
de la vida ha tocat un ordinador i em toca assessorar-lo perquč ha decidit
que necessita un portątil.
I com que de portątils hi entenc tant com de literatura vietamita (és a dir,
gens) us converteixo a vosaltres en els meus babaus per triar-lo.

Ara venen les preguntes que no s'han fet mai:

1. Quč és el que s'ha de mirar a la hora de comprar el portątil? a part de
la mida de la pantalla i del HD. La marca és important o tant se val? Quin
tipus de pantalla recomaneu?

2. Es poden comprar portątils SENSE windows? Quina distribució de linux em
recomaneu per instal·lar-li, tenint en compte que no hi entén gens i que el
més provable és que estigui un temps llarg sense que necessiti canviar res?

3. Com s'ho pot fer per connectar-se a internet si no té cap lķnia de
telčfon fixa? Hi ha algun sistema de connexió a internet que també sigui
portątil (a un preu raonable)?.

4. I ja posats a demanar: on m'atendran millor (a Barcelona).

Grącies, quan sigui frare us donaré una estampeta.

Albert Que