En/na Jordi Manchón ha escrit:
Molt bé, tens tot el dret a opinar

Moltes gràcies, molt amable.

però no cal esmentar que som uns necis

Jo no he dit pas que tu ho fossis, però si et dones per al·ludit, per alguna cosa serà.

perquè no reconeixem a ¿¿¿¿qui dius que es un veritable geni????

Qui a aquestes alçades segueix emprant 'Microsoft Outlook, Build 10.0.2627' segur que no. Gràcies per compartir les nostres adreces electròniques amb els desenvolupadors de virus i troians.

Sembla mentida el que es pot arribar a aprendre per internet
http://www.rediris.es/list/list-moral.es.html#10

Si se'n tenen ganes, es clar.

Vinga home ja n'hi ha prou de genis i il.luminats.........

I qui es qui per dir de que en hi ha prou i de que no? Sort en tenim la humanitat dels genis. Deu nos en guard de que només hi hagués necis, contra qui conjurarien aleshores?

Bona setmana a tothom

Doncs jo no li desitjo a tothom, ves per on. Tant de bo l'answar no torni a somriure en el que li queda de vida, ni el boig que s'enfronta a la reelecció de president del món, ni tota la colla de trepes de les Açores. Paro aquí per que la llista seria inacabable.

No puc amb el TPG (sigles de The Phalse Group, terme emprat des de fa molts anys en alguns entorns xarxaires per dessignar als amants de les pràctiques descrites per aquests termes anglesos), i encara menys amb la doble moral.

I ara enfada't, que és molt fàcil

http://blog.solucio.com/index.php?p=23

-- Josep Payo http://blog.solucio.com