A Dimarts 26 Octubre 2004 20:20, Joan Olivé M. va escriure:
> El tema m'interessaria molt per la feina i precisament avui ho parlava amb
> un client. Tal com jo ho veig, si ni QUEBEC, ni FLANDES, ni ESCÒCIA, ni el
> TIZINO -a suissa- tenen aquests territorials, que els catalans ho
> aconseguim, hem sembla "anar d'almogàvers globalitzats segle XXI", la
> veritat.
>
> Molt agraït
> Joan Olivé Mallafrè

En primer lloc, crec recordar que en Montilla, el que va dir, es que no
posarien pals a les rodes a que el domini linguistic .cat (que no el
nacional .ct) existis.

Es a dir, la ICANN ha demanat al govern espanyol i a l'andorra la seva opinio
al respecte (per sort no ho han demanat ni al frances ni a l'italia). I el
montilla va dir que respondran que no tenen cap problema al respecte.

Denotis que es molt diferent dir que no tenen cap problema i dir que
definitivament i entusiasta recozen el projecte que consideren convenient i
necessari.

En segon lloc, aixo d'"anar d'almogàvers globalitzats segle XXI", no acabo
d'entendre gaire la frase, pero em sembla voler dir un "quines collonades".

Be, sota el meu punt de vista, em sembla totalment al contrari. El que es
patetic i demostra l'odi i rencor, el nacionalisme excluent que representen
els estats, es que en el mon virtual, a data d'avui encara no existeixin
dominis per al quebec, flandes, escocia o qualsevol altre adscripcio nacional
sense estat.

En el mon virtual una cosa no fa mal a l'altra. Pot conviure el ct amb l'es
sense cap problema. En el mon virtual pot existir un ct i no provocara cap
mena de problema a l'existencia del es, perque no es trepitjen.

Aixi que m'es igual si ho tenen els altres. Me la porta ben fluixa. Jo ho
vull, i ho reclamo (que no "ho demano"), i si no m'ho donen, ho torno a
reclamar.

Atentament,

Eduard