Hola Albert, aqui en roine.

Moltes gràcies per la informació, però ja he comentat
que no en tinc ni idea d'aquest tema; per tant, et
torno a fe preguntes.

Per piratejar un canal (sigui quin sigui), cal està
subscrit ?. Per exemple, si m'apunto a Digital+ amb el
paquet bàsic, puc arribar a piratejar tot "el paquet
sencer". Però i si no estic subscit ni al paquet bàsic
de Digital+?.

He vist per internet unes targetes anomenades "Matrix"
que semblen ser pcmcia per a ordinadors portàtils. Per
que serveixen exactament aquestes targetes ?. També
n'he vista amb altres noms: quines diferencies hi ha
entre unes i altres ?.

Gràcies i fins aviat !!.

 --- Albert Torrents <[EMAIL PROTECTED]>