On Mon, 08 Nov 2004 20:55:57 +0100, Pol wrote:
> El problema és que a través de la llista el bots d'spam ens "follen"
> vius... Capturant les nostres adreçes per internet a través de la llista..

Jo no en veig cap, d'adreça de subscriptor:
http://www.mail-archive.com/internauta@internauta.net/msg03563.html

Diu [EMAIL PROTECTED]

Uso aquest email com exemeple perquè és el primer que he trobat als
arxius que té dues condicions fatals:  algú que deixa els emails dels
altres a la vista i fins i tot posa el seu.  Si escriu a llistes amb
sistemes d'arxiu més barroers que aquest, farà caure en mans
d'spammers la seva adreça i les de totes els desafortunats i
desafortunades que hagin escrit un missatge contestat per ell.

Oulook o Gmail tenen el mal vici de deixar adreces senceres al texte.

En el cas de l'Outlook, a més d'esbombar adreces a tort i a dret per
milions d'arxius de llistes, convertint-se en una font inesgotable de
material pels spammers, és el culpable de que el top posting sigui
acceptat com quelcom natural a l'email.

R: Respondre o comentar el text damunt del texte contestat o comentat.
P: Què és el top posting?
R: Perquè no és la forma natural de llegir.
P: Perquè és el molest el top posting?

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net