A Espanya que facin el que vulguin, però a Catalunya?

En/na XBATALLA ha escrit:

Hola a tots,

Jo personalment crec que el millor que podem fer es no fer-ne cas i donar resó a noticies i/o emissores que no tenen cap integritat.

Per mi els podem llençar a la pira, però serien martirs, i la millor manera d'evitar es ignorar-ho. La Cope és la tercera radio de l'estat per darrera la Ser i Onda Cero te uns 3.000.000 d'oients però que és audiencia convençuda, per tant ignorem-los.

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)