La solució a tots aquest problemes es diu:
Independència.

Jordi Manchon

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Lo Maki de Ponent
Sent: viernes, 26 de noviembre de 2004 9:54
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [Internauta] Han dint NO al patinatge Català ! L'hora de tots

Holes,

gràcies la pressió del govern espanyol ens han barrat el pas.

  Us proposo enviar mails a l'hotel de Fresno on hi ha l'assemblea amb
la frase "Yes to the Catalan National Teams!". El mail és
[EMAIL PROTECTED]

A Vilaweb.com diuen:

Aquesta matinada l'executiva de la Federació Internacional de
Patinatge ha decidit, sota pressió de la federació espanyola, que
revocava l'admissió de la Federació Catalana. L'estratègia catalana
havia estat d'entrada obviar la confrontació política i definir el
conflicte en termes exclussivament de relació entre ens privats. Però
el govern espanyol no ha estat neutral i ha tret la discussió de
l'àmbit privat situant les pressions a nivell polític. És l'hora, per
tant, de plantar-nos. Fins avui la Federació Catalana de Patinatge i
la Secretaria de l'Esport han fet un treball immens. Ara no els podem
deixar sols. Avui és el dia en el qual cal que tots ens posicionem i
actuem. Que ens fem escoltar. I que ens fem respectar. Ens han fet un
gol però poden haver provocat una reacció que no esperen i el partit
es pot guanyar.

Tornarem a véncer!

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)