To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Sunday, November 28, 2004 7:58 PM
Subject: Re: [Internauta] Support for London 2012 - Paris 2012 - Istanbul 2012

Tinc com a norma començar els meus missatges amb una salutació i acabar-los amb un acomiadament, perque considero que la correcció no té res a veure amb l'opinió.

Però aquesta vegada no em penso tenir en compte.

hrnzt, quan preguntes que ha fumat la gent que va votar a favor de
l'actual constitució, estas insultant un munt de persones. Del teu
comentari només puc extreure que tu estas marcat per un ésser diví que
et permet veure allò que no som capaços de veure la resta de mortals,
i la llastima és que quan es va votar l'actual constitució tu no
debies estar suficienment madur per fe-ho saber a la resta de mortals.

Si no es així, és que l'has cagat, i potser et caldria demanar disculpes.

On Sun, 28 Nov 2004 15:59:48 +0100, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
* dolsa wrote:

> I Carod que digui el que vulgui pero esta recolçant als espanyolistes.

Ser "espanyolista" no te res de dolent per se. Jo soc un
espanyolista de cap a peus, un defensor de l'Espanya federal
que es el que es aquest estat per naturalesa. Per qui no ho
sapiga aquest sistema va funcionar a la perfeccio durant
segles, i continuaria funcionant actualment d'aixo no hi ha
dubte.

El problema de fons es que hi ha una nacionalitat que te
superioritat numerica. Amb la qual cosa mentre segueixi
aquest sistema constitucional de "sobirania compartida" ens
tindran agafats pels ous. Em pregunto que haurieu fumat quan
veu votar a favor d'aquesta constitucio.

--
hrnzt