El Dimecres 01 Desembre 2004 00:40, Ermengol Bota va escriure:

> Jo suposo que és més una questió economica (o tecnologica) que altra cosa.
> El paper negre és més car (com a mínim a part de blanquejar-lo una
> mica primer pq. quedi uniforme després hi hauràs de posar el tint
> negre), i escriure blanc sobre negre tampoc és barat ni fàcil.

No se quin és l'ideal, però em molesta el blanc de fons intens d'un monitor,
sempre els haig de regular al mínim o canviar la configuració.

L'argument de que imita el paper del passat em fa recordar el sil·logisme d'en
Lawrence Lessig al seu llibre Free Culture (està en PDF, amb fons blanc :), a
http://elastico.net segons s'entra, a la dreta)

1.- La creativitat i la innovació sempre es construeixen sobre el passat.
2.- El passat sempre tracta de controlar la creativitat que munta en ell.
3.- Les societats lliures possibiliten el futur tot limitant aquest poder del
passat.
4.- De cada dia que passa, la nostra és una societat menys i menys lliure.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.