To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, December 03, 2004 1:26 PM
Subject: Re: [Internauta] Coordenades de municipis

i també els pots veure des de l'aire amb l'hipermapa :-)

http://hipermapa.ptop.gencat.net/hipermapa/client/211003/baseaea_high.html

* Ermengol *
P.D. Ben retrobat :-)

On Fri, 3 Dec 2004 11:20:55 +0100, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Holes:

Buscant altres coses he trobat aquesta pagina
http://www.icc.es/catala/mostres.html  es pot baixar un full en Excel on diu
les coordenades de cada municipi i l'alçada ....  com curiositat.

Fins ara

* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.          *