To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, December 07, 2004 10:58 AM
Subject: Re: [Internauta] cançons TV

Voldria saber si algú em podria dir quines són les cançons
dels anuncis de TV3 i Amena (el que fan aquell mega-castell)

L'anunci d'Amena està inspirat en un clàssic anunci de la PlayStation on la Shirley Temple cantava de forma molt semblant el "fun, anyone? climb the mountain". M'imagino que la cançó de l'anunci d'Amena és inventada.

Per cert, heu vist que aquest anunci té múltiples versions? la que emet per
TVE, el paio que està prenent un suc de taronja parla amb un marcat accent
barceloní: diu "energia per pullar" mentre que a la versió de TV3 pronuncia
correctament la j. També a TVE no es fa cap referència a la disponibilitat
del senyal de TV3... i a TV3 els primers dies deien "TV3 en directe" i ara
ja és "Televisió de Catalunya", sense cap referència a que sigui en directe.