-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: viernes, 03 de diciembre de 2004 11:15
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] neules

Pos no, es veritat.

No hi passo mai .... ho faré .... no se quantes penitencies tinc acumulades,
tot i que aquesta es mes dolça que la del altre dia d'en Francesc  :-))

De debò, no tinc accions de la que he dit, els torrons insuperables (els que
esteu a prop, val la pena) ... el preu també, tot sigui dit.

P.D.:  Per cert, recordo de petit algo semblant a la Avinguda de la Llum a
Barcelona que hi havia una paradeta (o algo així) on feien barquillos,
neules, garapinyades ...... i no se que mes ... es un record molt llunyà.
Però aquell olor encara el sento .... i fa mes de 40-45 anys ... No tot son
imatges, qui no recorda olors-sabors?