El Dilluns 13 Desembre 2004 12:41, Miquel Pujol va escriure:
> Té algunes opcions
> realment interessants (apart de moltes més que encara no conec prou bé) una
> es la de poder obrir tots els enllaçons que tens a una carpeta de
> "Favoritos" (ara no m?enrecordo com ho diu en català) de cop.

És una de les conseqüències d'usar tants anys progarmari en castellà o anglès:
no tenim vocabulari informàtic.

Tot plegat perquè a la Corporation de torn no li sortia d'allà comptar una
llengua com el que és: un bé cultural --en vies d'extinció en el nostre cas--
i no com un estudi de mercat.  Corporations que fan fundacions per salvar
plantes del perill d'extinció --fa guapo i ecològic-- però que contribueixen
decididament a assassinar llengues.

> Mkl

El Thunderbird no ho diria això.

Els "Favoritos" es diuen "Punts" al Konqueror, m'agrda la paraula: hi ha punts
de llibre i punts de web.

El Firefox diu "Adreces d'interès".

--
Benjamí