Hola!

A mi també em va cridar molt l'atenció aquesta frase. Venia a dir alguna
cosa així com: "Entrarem en una època de canvis i les esquerres
reclamaran moltes coses. Ens convé que existeixi ETA perquè així les
esquerres mai podran assolir el que volen".

La pelicula presenta ETA dividida entre una minoria que pensa en la
necessitat de dedicar tots els esforços al front polític i els que
mantenen la tesi de la lluita armada i que són presentats com a molt
fanàtics.

En general em va semblar força interessant tot i que hi ha detalls
inversemblants com ara el fet que els policies de la secreta es passegin
pel País Basc francès amb un cotxe matriculat a Madrid...

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

->On Wed, 8 Dec 2004 20:50:09 +0100, Pere Castells