-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: domingo, 19 de diciembre de 2004 18:55
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa

que ràpids !!! agraït per les respostes .... potser que el router faci figa?

Tants xips, tants circuits electrònics, ..... tantes histories per que es
morin en 4 dies
(anys) ..... com enyoro el tam-tam .... ains !!!

P.D.: Has tingut sort en la reparació, Eduard, normalment ho canvien .... no
tenen ni idea
d'electrònica o electricitat .... falla un fusible i ho canvien tot.

Aviat no sabrem ni escriure ... al temps.