El Diumenge 19 Desembre 2004 18:07, xavier caballe va escriure:
> Si jo segueixo aquestes instruccions i, per culpa dels canvis, el meu
> ordinador queda a l'abast de qualsevol atacant, tinc dret a reclamar una
> compensació a Televisió de Catalunya SA?

Buf!   Fins fa poc només es podia visitar amb l'Explorer.  Els hi vaig dir un
parell de pics, però ni tant sols responien.  No per cap interès especial,
sinó perquè necessitava visitar el lloc per esborrar-me d'un missatge diari
amb la programació.  Primer perquè van decidir unilateralment enviar-me-la en
HTML, per no dir res nou, a pesar de demanar text pla en el moment de l'alta
(es podia).  Segon perquè cada dia m'interessa menys, la seva programació.
La llengua no és excusa per empassar-se qualsevol cosa.  Sempre queda llegir
i navegar en català.  Vaig demanar que m'esborressin a mà.  Ho degueren fer,
perquè no he rebut més missatges.  Però de les persones humanes d'allà, ni
una lletra, ni un "hola".

Ho dic perquè si no han canviat, no esperis que et diguin res.  La simpatia i
l'amabilitat no forma part del seu tictac.  Mentre tinguin audiència i no es
preguntin de quina qualitat és --com es reflecteix al seu lloc web-- van
sobrats i dormen calentons, ells.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net