From: Benjamà Villoslada
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 12:01:35

El Dilluns 20 Desembre 2004 02:28, Jordi FalcÃs i Valls - Jol va escriure:
> Aixà no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellÃ, que crec
> que tà mÃs projeccià i el podrà llegir mÃs gent. En definitiva aquesta
> Ãs
> la intencià d'un Blog, no?

Del meu no:  http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/

Mantindrà la meva encara que comporti fer l'ullastre esbrancat damunt la
creueta del campanar.  Si tot i entendre el català no saps que Ãs fer
l'ullastre esbrancat, aquà tens una pista del que Ãs capaà d'expressar una
llengua.  Ãs molt mÃs que un intrument utilitarista de projecciÃ.

I si vols projecciÃ, la gent que llegeix anglÃs i xinÃs Ãs mÃs i mÃs
interessant que els iberoamericans.

Tambà pots posar una foto teva en pilotes, cridarà l'atenciÃ.  Total, ja has
venut la teva cultura, el segÃent pas natural Ãs vendre el cos.

--
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net