Potser m'he esplicat malament.
El mp3 tambè es un format comprimit, pero, si enlloc de 160kps o comprimeixes a 128 kps ocupa menys.
Jo vull fer lo mateix amb un divx, baixar la resolucio.

----- Original Message -----
From: Xicoteta
Sent: Saturday, December 25, 2004 9:18 PM
Subject: Re: [Internauta] Comprimir divx

El DivX es un format de compressio. Ja no es pot comprimir mes.

Bon Nadal,

-Xicoteta-

"No veig per quina raó un país ha de renunciar a la seva llengua
per generositat amb uns immigrants que voluntàriament el trien per viure.
Perquè no renuncien ells a la seva llengua
per generositat amb el país que els acull?"
Narcís Comadira