hola comanys

sabeu algun programa informatic que ajude a fer les nomines i que siga facil d'aconseguir? pot ser per a window com per linux, no tinc manies,,... b�, si, si fora per linux seria genial, per� em sembla q no hi ha :( . Si em podeu iluminar en aquest cas, seria perfecte :)

au, salutacions

laura
_______________________________________________
llista de correu de l'Internauta
[email protected]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

Respondre per correu electrònic a