hola comanys
sabeu algun programa informatic que ajude a fer les nomines i que siga facil d'aconseguir? pot ser per a window com per linux, no tinc manies,,... b�, si, si fora per linux seria genial, per� em sembla q no hi ha :( . Si em podeu iluminar en aquest cas, seria perfecte :)
au, salutacions
laura _______________________________________________ llista de correu de l'Internauta [email protected] http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
