Hola Xavier.

M'he trobat uns quants casos aquesta setmana...

Exactament que passa?

Passen coses diferents... el que em fa pensar que no hi ha un únic problema.

En un no es podia navegar... al posar una adreça ell solet
hi afegia quelcom a l'adreça i no anava.
Un parell no podien entrar a hotmail... una vegada entrada
l'adreça i contrasenya no passava d'allà.
L'altra directament no anava res del IE.

Val a dir que els propietaris no es poden catalogar de gaire
curosos a l'hora de visitar planes i dir si o no a intal·lar coses
rares, però m'ha extranyat que més o menys passes el mateix
a tothom.

Adéu