En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

Mare de Dau, tot això s'ha de fer amb Windows? Sí que és complicat. I això és ser user friendly? Mira que bé que em vaig escapar a temps...

Joder ja ho saps tu! XD

Un cop et prenen per babau,
http://pinsa.escomposlinux.org/sromero/linux/pringao/BabauHowto/bhhtml.html

és difícil desempallegar-se'n. Avui mateix, sense anar més lluny:

En/na Xucla Babaus treballador de http://www.ramel.es ha escrit:

> Josep,
> Actualment els teus correus no els puc obrir atès que em dona un missatge que desconec:
> _"No se puede abrir elemento. La marca de seguimiento debe tener 100 caracteres o menos"_
> ¿saps com puc arreglar-ho?

Suposo que deu ser per que incloc el text

'Outlook Users Disclaimer: All rights reserved for my email address. In order to avoid Outlook viruses, you are not allowed to store it in your address book or email folders.'

dins la capçalera, sota l'etiqueta

'X-Message-Flag:', pròpia del porgramari privatiu de Hasefroch.

No donc support del programari privatiu d'aquest fabricant, i menys de franc. El que si puc és donar-te un consell genèric.

Crec que empres una versió bastant vella del seu programa, cosa HARTO perillosa.

Millor migrar cap a programari lliure, de codi obert i gratuït, com ara

Mozilla Thunderbird pel correu electrònic
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/

i Mozilla FireFox per navegar
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=40556&t=1

Ja tinc el 2n assalt a punt: