De raÃ, tota, la tens tota.

Perà de fet els CD sense canon es poen aconseguir aquà tambÃ, Ãbviament
no a grans superfÃcies ni cadenes de informÃtica.

Perà el tema es que poc a poc ens van cobrar el canon en tot allà que
els hi surt dels ... (fotocopiadores, scanners, cd's, ...) A Alemanya el
cobren en els Televisors, i ara tambà el cobraran en els PC's

I com deia en algun missatge anterior, el problema Ãs que qui ho cobra
es una entitat privada, no un ens pÃblic. Una entitat provada que nomÃs
vetlla per els interessos d'ALGUN dels seus afiliats.

Pere Pie

En/na joan ha escrit:
Jo abans comprava LP's a la tenda.... des de que hi ha CD's en canon... alli no m'han vist mes el pel. Ara escolto la rÃdio i musica classica (que no paga drets d'autor). Si la seva politica es la d'astillar el personal de qualsevol manera, la meva es la de fer "oides sordos" a la seva industria musical (indÃstria, que no pas art).

I en cuant als CD-R's.... jo els compro per correu als estats units, que alli no tenen canon (ni tampoc kojaks, ni "tejeros")...

En quant a demanar-los per aquest sistema; si fa no fa, m'acaben sortint al mateix preu que aqui si hi contes tambà les despeses de la tramessa. De fet fins i tot em surten un xic mÃs barats que comprant-los aqui...

Perà no es el fet del preu el que em condiciona compar-los d'aquesta manera, donat que fins i tot, si em seguissin sortint un xic mÃs cars els seguiria comprant aixÃ.

El motiu es clar... i es que simplement.... NO EM SURT DELS COLLONS DE PAGAR A UNS FILLS DE PUTA VIVIDORS QUE ET FOTEN LA CARTERA A PUNTA DE PISTOLA, o lo que es el mateix, amb lleis feta a mida per a que aquests senyorets puguin seguint gaudint dels seus privilegis a tot luxe, fent el parasit a costa dels demÃs.

Doncs pel que mi respecta, I un bà negre!... encara que sigui tenint que pagant un xic mÃs, prefereixo que al comprar els CD's als estats units, aquests calers se'ls emporti el carter, que al menys es guanya el sou currant amb la suor del seu front per endur-te els discs a casa teva.... quina diferencia! Aquest si que es guanya el sou d'una manera decent, i no com altres!

si aquests senyors de la sgae, volen guanyar-se el sou, el que haurien de fer es menys rollos i menys atracar al personal. Si volen guanyar-se la vida, el que haurien es de fer es PENCAR COM FA TOTHOM. Si volen viure del cuento o fotent el parasit, que se'n busquin d'altres de gilipolles que es baixin els pantalons i els segueixin mantenint; perque pel que mi respecta, de mi ni un puto centim mes em treuran... i ho seguirà fent encara que em surti mÃs car. A veure si aixi amb el temps el ramoncin, autes, bautistas, victormanueles i demes cantamatins i vividors acaben tocant amb la guitarra en el metro com si fossin rates dins de la claveguera, que a fi de comptes, veritablement es d'on mai haurien d'haver sortit.

Si de mi volien caldo, aqui tenen dues taÃes.

$ G A â = $ocietat de Gangsters i Autentics âstafadors

----- Original Message ----- From: "Pere" <[EMAIL PROTECTED]> To: <llista@internauta.net>; "Ramon" <[EMAIL PROTECTED]> Sent: Tuesday, December 28, 2004 10:15 PM Subject: Re: [Internauta] Puja el Canon de la SGAE

En/na Ramon ha escrit:

Hola llista,

veig un article que diu....

ÂTambiÃn leo en el mismo sitio que las tarifas aplicadas al canon del CD subirÃn el 1 de Enero, quedando asi:

CD-r/rw DATA 185/210 MB = 0,06 ï
CD-r/rw DATA 650 74 minutos = 0,2 ï
CD-r/rw DATA 700 80 minutos = 0,21 ï
CD-r/rw DATA 800 90 minutos = 0,24 ï
CD-r/rw DATA 900 100 minutos = 0,27 ï

Segur que es el primer "IMPOST" que supera el preu del propi producte. genial! I segueix sense passar res.

Tot i que ara diuen que han obert una pÃgina en el Site de la SGAE per a
reclamar la devolucià del canon en cas de que s'hagi usat per a fins
Ãticament correctes. Perà clar, els diners no te'ls tornen, et tornen el
import que ells consideren en especies, en CD's, es clar ells si els
poden comprar sense canon i els hi surt mes barato el tema. Be, Be, Be