Hola Josep Mª

Hola Esteve,

Els de La Malla ja han eliminat el missatge. No l'he llegit, però ves
Ho he vist. Gràcies.

per on, l'indesitjable de torn ha servit perque jo conegués aquestes
:-) Tot té la seva part positiva.

gorges. Els meus sogres viuen a Sant Antoni de Calonge, i no havia
sentit parlar mai d'elles.
Si pujeu per la carretera que va de Calonge a Romanyà i agafeu
el trencant que baixa cap a llagostera trobareu l'inici del camí
de la ruta de les Gorges de Salenys.

Me les apunto, i davant de qualsevol dubte, www.puigdelescols.com.
Bon Any!!!
Adéu