From: Josep M Puig <[EMAIL PROTECTED]>
To: llista@internauta.net
Subject: Re: Re[2]: [Internauta] llibres
Date: Tue, 4 Jan 2005 18:38:58 +0100

Hola,

Potser és tard per aconsellar, però sinó és per aquesta ocasió pot
servir per a una altra.

El llibre es diu Els Papalagi, i té les pàgines adequades per persones
amb poc temps. A més, es pot llegir per petits capítols. El tema és la
visita que va fer a un pais occidental el cap d'una tribu de Samoa
(crec recordar) i la visió que té del nostre món des del seu punt de
vista.

El llibre és d'una simplicitat abrumadora, però si es vol, permet fer
unes profundes reflexions sobre el nostre sistema de vida. Cada cop
que l'he regalat m'ha fet quedar molt bé.

Salutacions
Josep Maria Puig