En/na eduard muñoz ha escrit:
I si us agradan las cosas raras.."El maquinista"..pero raro raro
raro...angoixant..
eduard
Cerdanyola del Valles..

"El maquinista" la vaig veure l'altre dia i em va passar una cosa rara: em va agradar molt, sobretot la impressionant interpretació del protagonista principal, la posta en escena i la fotografia, però vaig sortir emprenyat del cine: no vaig entendre el final...

Desprès reflexionant-hi una mica i comentant-ho amb altra gent he anat captant algunes pistes...

Per cert, un detall curiós: està rodada a Barcelona, representa que passa als Estats Units però hi surt un lavabo de...can Roca!!

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents