On Sun, 23 Jan 2005 10:24:37 +0100, Francesc Garí Lleixà
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Totalment d'acord, Lluís.
> I consti que no ens coneixem i no ens riem les gràcies.

N'hi ha per riure?

> @veure

Et falta un "m'hagués agradat que" després de la primera coma, perquè
fins ara aquí només m'he queixat de la falta d'enllaços cap a l'autor.

Però ningú pregunta sobre l'autor real de la foto que ha penjat en
Payo i de si és o no de lliure distribució.  O sia, que creus saber si
em pujaria o no, ho dius com una cosa certa --visquen les coses ben
fetes--, però encara no has captat allò que em fa pujar o baixar.
Normal a un lloc on les formes treuen més son que no pas el fons.

> La ràbia, Benjamí, no és que tingui moltes visites, sinó que només posi el
> link sen dir que hi trobaras, per molta confiança i sense publicitat.
>
> Servicial seria, insisteixo, si abans del link posés una simple ratlla dient
> de que va.

Bàsicament amb un indicador del % de carn exhibida em penso que
bastaria a uns quants.

> Les cosetes sempre ben vingudes si estan ben fetes.

Totes, però.

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net