To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, January 27, 2005 8:01 PM
Subject: Re: [Internauta] La "mula" em fa el ruc

Holes, ja soc a casa .. ho he fet i han aparegut els servidors i funciona :-) gràcies, .. he aprofitat per actualitzar la versió ara es la v0.44d, però no es connecta. Be, ho ha fet però al cap d'uns segons .... a fet la "perla".

A baix, on posa "registre" van apareguen els servidors i diu "connectant a " ...... i després escriu "sembla caigut" així amb tots, un darrera altre. No m'havia passat mai i el faig servir des de fa un any (mes o menys). Que estaré fent malament .. ?

Coi, mentre escrivia se m'ha acudit desactiva el Panda Platinum 2005, no fos que ...... i s'ha connectat ... no ho entenc, però si ha funcionat sempre amb el Panda ... cada cop foten les coses mes complicades ... m'estaré foten gran i ja començo a ser cascarrabies?

Consti que Panda m'ha preguntat si donava autorització per connectar l'Emule i l'hi he dit que si, que passa ..... que fot el que li dona la gana, va a la seva bola?

............... al cap d'uns minuts mes .............

Te a veure el mur de foc del "Mico" de marres, quant el desactivo funciona i si està activat es para tot.

Que os sembla si desinstalo l'antiviric i el torno a instal·lar? es això?

Perdoneu, potser em foto pesat però no se per on anar.

P.D.: Entre micos, mules, rucs i jo ... això sembla un zoo, a queixalades acabarem ... en diuen violència domestica .. no mes falta el gat barallant-se amb el ratolí per sobre el teclat. Un peli del germans Marx

----- Original Message ----- From: "Eduard" <[EMAIL PROTECTED]>