From: Manel Chan
Sent: Friday, January 28, 2005 4:39 PM
Subject: Re: [Internauta] GPS

Hola Pere,

Jo també tinc una TOMTOM GO, es la canya, eh!

jo no tinc problemes per actualitzar-lo a www.tomtom.com hi ha una secció de "soporte/descargas" i des d'allà et pots baixar l'ultima actualització pels mapes. L'ultima que hi ha es  Actualización de septiembre de 2004 - TomTom GO 4.42

Si necessites ajuda, ja saps ;)