Hola Esteve, espero que et diguin alguna cosa, jo no puc ajudar-te, no hi entenc, però has provat desconnectar el cable de la xarxa? i veure si l'iexporer.exe esta consumint el mateix? i si així pots borrar la peli? segur que dic rucades però per provar.

Jo ho he mirat ara, fent servir la pagina que mesura la velocitat i consumeix molt poc, el màxim que arribat ha estat el 25%.

Sort

----- Original Message ----- From: "Esteve Valentí" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista - PC" <[EMAIL PROTECTED]>; "Llista - Internauta" <llista@internauta.net>
Sent: Saturday, January 29, 2005 3:09 PM
Subject: [Internauta] problema amb wXP

Hola a tots.

Des d'aquesta nit que l'ordinador em va molt lent. He
mirat a l'administrador de tareas i em surt la tarea
"explorer.exe" consumint més d'un 90% de CPU.
He passat l'ad-aware , l'SpyBot i el programa de MS
i no em troba res important... després passaré el Norton.
Si finalitzo la tarea em quedo sense escritori... per tal
de poder fer coses la poso amb prioridad baja.

No sabeu pas a que pot ser degut i com sol·lucionar-ho?

Aquesta nit tenia la mula i altres coses funcionant com
sempre...

També passa una cosa curiosa... tinc baixada una peli
a la que no li puc cambiar el nom ni moure-la doncs em
diu que una altra programa l'està fent servir... i tinc la
mula apagada i en reiniciar m'ho segueix dient.

Gràcies.

Adéu