Hola Eduard,

Gràcies... Fa uns dies el vaig instal·lar perquè no l'hi tenia
(vistes les advertències que es van fer per aquí... ) i malgrat el
Service pack2 el tio torna, i torna, i torna...
Sembla ser que de fet el que fa és allotjar-se pel sistema
i en detectar una connexió a internet, pum! es descarrega!
però malgrat les múltiples pàgines que he visitat, i multitud d'esborrades
de claus de registre, i 'hijacks' no me n'he sortit...

Gràcies

Biel