On Wed, 09 Feb 2005 14:57:39 +0100, Josep Payo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> En/na Ermengol Bota ha escrit:

> Recordes si eren supermercats, bodegues, bars?

en algun bar l'he vista i tb. recordo que al colmado Quilez (el que hi
ha Arago / rambla catalunya) en tenien pq. quan va sortir la varen
posar a l'aparador i es veu que de seguida es varen quedar sense pq.
tothom al veure-la, volia comprar-ne. O alguna cosa així va sortir en
els diaris :)

--
* Ermengol *