To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, February 08, 2005 7:45 PM
Subject: Re: [Internauta] Discs recomanats

Hola,

L'Esteve Valentí diu:

on toca el piano en Tete Montoliu i canta la Mayte
Martin... És una passada... quina veu té la tia... com per
dir res dels que canten flamenc...

Esteve, a mí m'encanta el flamenc. No et diré que m'agrada tot, com en
tots els estils tinc les meves preferences. I cal tenir en compte que
la denominació flamenc engloba ritmes molt diferents.

I com veig que la fusió t'atreu, et recomano el següent:

Michel Camilo & Tomatito
Spain

Michel Camilo, pianista de la República Dominicana, mestre del latinjazz.
Tomatito, un dels grans guitarristes del flamenc, que durant molts
anys ho va ser d'en Camaron.

El nom de Spain ve donat per una canço de Chick Corea que va gravar
l'any 1972 en el seu disc "Light as a feather", i que ha quedat com un
classic del seu repertori espanyol.

Per cert, hi ha versionat el bolero "Bésame mucho".

Jo els vaig veure al Palau de la Música i em va resultar un concert meravellós.

Salutacions
Josep Maria