No et parlarā directament del tema, perō el Computer Hoy tracta de temes d'aquestos de problemes amb virus, troians i demés, i el PC Today de reinstalar el sistema (espero que no). Et pot ser molt útil , si no els tens.
Sort

----- Original Message ----- From: "Gabriel Āngel Vich i Martorell" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, February 09, 2005 11:05 AM
Subject: Re: [Internauta] collected.AE i Sacrifici

Moltes grācies. Així ho faré.

Biel

Albert wrote:

En/na Gabriel Āngel Vich i Martorell ha escrit:
> Bon dia,
>
> Estic a punt de llanįar la tovallola amb aquest Trojan.
>
> Ara voldria saber si algú em pot dir la manera de fer un 'disc
> d'arrancada'
> que contingui el driver del CD rom per tal de poder instal·lar el
> windows
> després de formatejar el disc...
>
> Grācies a tots els que heu intentat ajudar-me.

No et cal un disquet de 3,5 per bootar l'ordinador.
Pots bootar des de CD canviant-li l'ordre a la BIOS i arrencar amb un CD
bootable (el mateix de windows o una cātix).
Amb un disquet que hagis creat tu mai estarās segur que estigui net, amb
el CD si.

Albert Que