Hola Jordi,

A mi m'agrada força el Xalet del Centre Excursionista de Catalunya
(CEC), a La Molina. Els preus varien segons el que agafis: pots dormir
a la mansarda, a habitacions sense bany o amb bany.

No cal que siguis membre del CEC per allotjar-te. Els preus ara mateix
no els sé, però són força asequibles comparat amb el que hi ha al
voltant.

El seu telèfon és el 972 89 20 05. Si vols, et puc enviar unes fotos
de l'edifici.

Salutacions