En/na Pere Castells ha escrit:
si, Xavi, també l'he vist ... van començar amb el tabac i ara be això ... es qüestió, com be dius, de 4 dies .... temps al temps. Fins hi tot he sentit, no se si ho vaig escoltar be, que en alguns estats es prohibit passejar despullat per dins de la pròpia casa ... a la dutxa amb xubasquero ... porcs !!!

P.D.: Aquesta es la democràcia model? jo, jo, jo .... alguns no saben que es això.

A la ciutat mexicana de Tabasco és prohibit anar despullat per dins a casa:

Se prohíbe andar desnudo en la casa
http://www.mercattel.com/absurd/llegir-s.php?llegir=llegir&ref=5947

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents