Hello,

Ja se el que votare:

Votare Garrafa.

Soc europeista i el meu primer impuls seria votar Si.
Pero amb aixo faig el que recomanen els que diuen que es garanteix la
unitat de l'estat, cosa que no m'agrada.
Altres recomanen el mateix pero argumentant que es un pas endavant i
que mes tard es pot ampliar i millorar. Com deia Don Juan Tenorio
"Largo me lo fiais".
Pero tampoc vull votar si doncs ho recomanen els ultres-espanyolistes amb el
raonament de que "mejor solos que mal acompañados".
Votar no ho entenc com que tant se me'n fot i no es veritat.

No votar es no defençar el meu dret a vot.

Per tant votare garrafa, que es la  meva opcio.

Suposo que els politics, que son mes aviats curts i enbolica-troques
no m'entendran i diran que es un vot nul.

Pero jo dormire tranquil

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net