Holes,

necessito dotar a un ordinador AMD 300 (sí 300, no 3.000) de correu electrònic. He posat el Thunderbird però va tant lent que val més anar a buscar el correu a peu.

No penso ni boig utilitzar cap Outlook.

Quina alternativa tinc? Ràpida, bonic, en català i gratuïta?

he passat per softcatalà i n'hi ha vàries, però abans de descarregar-les totes, prefereixo abusar de la vostra confiança i que em digueu la vostra experiencia.

SAlut!

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)