Holes,

aquestes coses aixequen la moral.

Els The Companys és un grup de rock d'un poble aprop de Lleida. Amb el que toca el baix elèctric vam compartir fa molts anys bones xerrades per xat.

Ara el Barça fa país amb les seves cançons, mireu que ens diuen:

Amigues i amics,
Aquells seguidors de The Companys que el dimecres 23 de febrer 2005 vau estar al Camp Nou veient el Barça-Chelsea de la Lliga de Campions, segur que vau emportar-vos una grata sorpresa en escoltar per la megafonia de l'estadi, a tot drap, la cançó "Il·lusions" del nou disc Ni polític ni correcte. I és que no és el primer cop que The Companys sona al Camp Nou. A part de les dues actuacions realitzades in-situ, cal esmentar que, periòdicament, també s'hi veuen per les pantalles gegants els videoclips "Sóc pagès", "Lo meu poble" i "Països Catalans". Des d'aquí agraïm el gest als responsables del F.C.Barcelona.

Salutacions!

Club The Companys
http://www.thecompanys.com

--

Lo Maki de Ponent

icq: 642935

"Primer van agafar els comunistes,
i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
Després es van endur els jueus,
i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
Després, van venir a buscar els obrers;
no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
Més tard es van ficar amb els catòlics,
i no vaig dir res perquè jo era protestant.
I quan, finalment, em van agafar a mi,
ja no quedava ningú per protestar".

Martin Niemüller (1892-1984)