Jo també estic confós Alfons, de debò que aquest home necessita un bon
assessor o un bon metge o potser les dues coses.

Ara es compara amb les dones maltractades....! O sigui que tots el que
l’ataquen son uns perillosos agressors que haurien de tenir vigilància
policial o ser estranyats a 100 Km de la seva presència.....!

Conec un bon metge que el podria ajudar o sinó un munt de llibres d’ajuda
personal per saber-ne sortir de la situació que ell solet ha provocat...

I vigileu que un altre neo-caverna mediàtica ve cap ací, ara però es en
format "El Periodico"

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=6&idioma=CAT&idnotici
a_PK=192234&idseccio_PK=472&h=050306

"....una insinuació, tècnicament una insinuació...."

Si fora una insinuació, no penseu que n’està fent un gra massa: Soufflés,
vaselines, etc....simplement per una insinuació....

Trist tot això, molt trist

Salut

Jordi Manchon