Hola ,

Wednesday, March 16, 2005, 8:00:41 PM, escrius:

> [...]

> les nenes).

> De totes maneres, quan jo tenia l'edat de 10, 11, 12 anys
> (1973-74-75), els companys de vacances d'estiu que vivien a Barcelona
> capital no ho tenien gens fàcil, més aviat tirava cap a impossible.
> Aquests tenien tendència a reunir-se a la casa d'algú i jugar a
> qualsevol cosa, ja que no disposaven d'un tros de camp al seu voltant.

> Jo aleshores vivia a L'Hospitalet de Llobregat, a Pubilla Casas, a la
> zona que fa frontera amb el barri de Can Vidalet d'Esplugues. Per on
> avui pasa la Ronda de Dalt (sortida 13) nosaltres campàvem amunt i

Precissament a Esplugues hi haun carrer (carrer del Sucre) que ve de
l'Hospitalet.
Alla als nens els deien que tinguessin en compte amb els carros.
Cotxes mes aviat pocs . . . .  o cap.

Anys 50's

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net