hola,

doncs jo no tinc res a dir sobre la salsa, la veritat, excepte que
també m'agrada molt :).

només volia deixar constància d'una altra generació que va al
Frankfurt Pedralbes. tinc 20 anys i a casa els meus pares hi anaven
quan tenien la meva edat. i clar, jo tb hi vaig sovint :). i des da fa
un temps els meus avis s'hi han aficionat!

alguna vegada he sentit explicar al meu pare que una vegada, quan
festejava amb la meva mare, van anar al cine i van perdre el moneder
de la meva mare i que per fer passar el disgust van anar al frankfurt
tot tornant cap a casa. després es veu que van recuperar el moneder,
el que no sé és si hi van tornar per celebrar-ho... tot i que no
m'extranyaria gens :).

ara m'heu fet agafar gana! a reveure!

PauCas