-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: sábado, 19 de marzo de 2005 13:34
Para: LLISTA Internauta
Asunto: [Internauta] Que volem de la llista?

Bon dia:

Estava per no escriure això però .... no mes volia aprofitar per
intercanviar opinions
..... que pensem fer amb la llista de l'internauta?

Perquè dic això?, dons perque cada cop escrivim menys .... que ens està
passant?.

Passa algo, això esta clar .... entono el "mea culpa". Tots som culpables
del que passa i
no diguem que no passa res. Que tots som lliures d'escriure el que vulguem
... i tant,
faltaria mes ... però ja no ho fem.

Si tinc un problema amb l'Outlook et diuen de tot menys maco (per posar un
exemple
recent). Si no trobo tal cosa .. et diuen que miris al Google (que per això
hi es),
acompanyat de un "ruuuuc" ... molt be, dons parlem del tems que pensem que
farà ... no,
tampoc, que hi ha webs que t'ho diuen ... dons llavors perquè volem la
llista? ... no
pensem que hi pot haver gent nova, gent jove que vol aprendre o gent gran
que hem animat a
apuntar-se .. però clar, sino parlem pestes de Microsoft, timofonica, html,
(que estem al
2005 !!!), etc. dons som uns "botiflers de la xarxa" ... que tenim
problemes? ens els hem
buscat ..... ta be, molt be. I si no en sabem mes?, i si ens fa por/mandra a
tornar a
començar o no volem? o, mes senzill, si ens agrada el que tenim? ... tan
equivocats estem?
qui te la raó?

En fi, ja sabeu el que vull dir ... si voleu digueu la vostra (n'estic
convençuts que
molts no diran res, es el risc de quedar-se sol, m'és igual)..... jo començo
vacances i
me'n vaig fora uns dies .... potser quant torni prendre una decisió. El que
no vull es
estar en una llista i no poder preguntar i que algú em digui ... "quins
pebrots tens en
fer perdre el temps als llistaires" (per exemple). Dons quant algú pregunta
qui sàpiga la
resposta que la digui i si no la sap dons ..... si comencem a despotricar
ens quedem
solets, tots en sabem i potser mes del que demostrem.

Per cert, si algú es sent aludit ho sento, ell sabrà perquè. Com es diu:
"qui estigui
lliure de culpa que llanci la pedra" ... començo, jo no la llanço. Com diu
un altre:
"aquesta es una llista de persones, no d'ovelles i pastors". Afegeixo,
ovelles ho som tots
i pastors també, ara, això si, els que no mes es creuen pastors que s'ho
facin mirar, que
no es pensin que no mes hi han ovelles ... ni de broma.

P.D.: No mes es per reflexionar. Per insultar, agredir, menysprear, en
definitiva *no
respectar* al company de la llista no cal escriure, tots en sabem. Es
evident que podem
donar opinions, però algunes respostes no porten en lloc ........... o si.