Bon dia, co-llistaires !!
He volgut esperar uns dies per a comentar  quatre coses sobre allò que
s'ha dit a la llista des del dia que es va parlar del Outlook Express
(crec recordar que era això, oi?)
Quan he llegit el missatge de Bado (o SCP), m'ha semblat que anem pel
bon camí...
1.-- De vegades no pensem massa que hi ha gent que encara no sap prou
d'aquestes màquines, ni tan sols per a fer funcionar un windows... I
penso, per exemple, en tota la gent gran que comença ara els cursets
d'iniciació, però també en nous companys que s'incorporen a la llista
i que potser no en saben massa.
2.-- La generositat de la gent que "practica" el programari lliure és
molt gran... Ho he pogut comprovar a la llista i al privat... Gràcies
a tots ells.
3.-- La discussió --penso-- és profitosa, sempre que es pugui ajudar
al nou i, si fos possible, apropar-lo al nostre terreny.
Per tot això,
4.-- Paciència amb els que no saben, donem un cop de ma als nous i, en
últim cas, tolerància, companys, que aquesta paraula, tolerància,
sempre ha marcat la diferència.
Salut
Txerra Cirbián
PS.-- Aprofito per "promocionar" d'un web per a somriure una estona:
Els contrapremis de cinema YoGa. Ho mantenc des de fa uns quants anys:
http://personal.auna.com/txerra/yogas/