Hola ,

Thursday, March 24, 2005, 8:51:34 AM, escrius:

> [...]
> que vaig entendre estan aprofitant el tema de que per llei es va
> liberalitzar el que se'n diu el "bucle d'abonat" que és el tram de
> cable que va des de la central a casa, i ara telefonica està obligada
> a llogar-lo a altres companyies.

> Pel que em va dir son 39 € que inclou la quota actual del telefon +
> adsl 512 (al cap de 4 o 5 mesos em va dir que ho passarien a 1M) + (el
> primer any) trucades locals gratis.

> Comparat amb el que pago ara de 35 de quota + 30 d'ADSL hi hi bastanta
> diferència.... i no crec que després el preu de les trucades sigui

Conec a mes d'un que esta penedit de haver fet al canvi.

Totes les companyies telefoniques son una colla de tramposos. . . .
pero pel que sembla els que ho son menys son Telefonica.

. . . i ja es dir

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net