Hola ,

Friday, March 25, 2005, 6:55:51 AM, escrius:

> Corregiu-me si m'equivoco: L'advocat l'ha de posar la companya pròpia, en
> concepte "Reclamació de danys" si està especificat la pòlissa, cosa
> habitual.
> En qualsevol cas, és recomenable fer be els deures i aportar la màxima
> documentació i proves per facilitar la tasca a l'advocat i al jutge i ser
> concret en les reclamacions.
> Algú sap que passa quan el vehicle és més que antic (històric)?
> @veure.

Jo tinc un cotxe classificat com a "Classic" (32 anys) del qual no pago l'impost
de circulació i l'assegurança en surt bastant barateta (170 euros
l'any a Liberty).
No tinc experiencia sobre el tractament en cas de reclamacions pero
segons sembla la cosa canvia sempre un tingui la documentació com a
vehicle classic.
Aquesta documentacio la fa un club de vehicles classics i per tant has
d'estar associat. Jo ho estic al Classic Motor Club del Bages.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net