En/na bado ha escrit:

Gracies Josep Payo :-)

No es mereixen.

just el que ens feia falta, la Heather s'ha posat molt contenta amb el vídeo.

Ho celebro :-)

Tanks!

No, no!

Peace & Love! ;-P

Aprofitant l'avinentesa he postejat un fragment d'un anunci (a sota ho explico) que vaig incloure en la meva primera web personal, allà pels inicis de 1996 (com passa el temps =:-) que crec que us pot servir d'ajuda i/o inspiració:

Reproducció del text del anunci de la Generalitat de Catalunya, publicat a la premsa extranjera aprofitant el ressó dels JJOO de Barcelona ‘92, per a donar a conéixer Catalunya al món:

    IN WICH COUNTRY WOULD YOU PLACE THIS POINT?

    IN CATALONIA, OF COURSE.

Barcelona is the capital of Catalonia, a country with its own culture, language and identity.

    A country with a population of only ...

http://blog.solucio.com/arxiu/2005/03/28/149/

Al Palau %Robert hi ha el 'Centre d'Informació de Catalunya' -una mena de megaofina de turisme- depenent de la Generalitat

http://www10.gencat.net/probert/index_cat.htm

De ben segur que si us hi poseu en contacte i els hi expliqueu la iniciativa us donaran un cop de ma amb idees, material, recursos...

Ranks!

Salut!

-- Josep Payo http://blog.solucio.com