Bon dia,

Acabo de tenir una filla i tinc un Opel Corsa, .... es a dir tinc un problema
no hi entrem tots tres i el cotxet, la cadira, la banyera etc... Es a dir m'he
de comprar un cotxe.

La meva idea es un cotxe de segona mà, Sabeu de pàgines web on apareguin fitxes
tècniques o dades de cotxes antics (a partir del 99 o així)? em trobo que al
moment de comparar dades només trobo les dels models actuals i no el
d'anteriors.

Sabeu alguna plana web on a partir de les matricules trobi l'any de
matriculació del cotxe? i la valoració del cotxe (una aproximació al preu de
compra)?

Per un altre costat accepto qualsevol consell d'algú que hagi comprat cotxes de
segona mà, establiments, models, etc...

Moltes gràcies a tots

        Cèsar Fusté Sànchez
        Nous Subministraments i Serveis de Xarxa - Catalunya
        [EMAIL PROTECTED]
        ext. 324105     tel. 935 094 105
        Mòbil 625 604 068