vés, amb les qüestions aquestes culturals tampoc s'hi
pot fer gran cosa....

la versió contrària és que un noi d'aquí quan va anar
a Anglaterra, va portar un fuet com a obsequi per la
família que l'acollia.... i li van donar al gat
(això sí que fa ràbia, malaguanyat, més li hagués
valgut guardar-se'l i menjar-se'l ell)

S.