Benvolguts llistaires :-)

Per mala sort, encara no se quan vindre exactament, problemes en coincidir la feina i algunes coses que he d"arreglar al venir aquí i encara no estan llestes.

Per descomptat podeu fer el sopar quan vulgueu, si puc hi vindre, sinó, penso proposar un altre quan jo vingui.

Per cert, referent a l'índex de google de loteries, on surt el blog d'en Benjamí Villoslada, crec que si mes no es una bona publicitat per a ell.
vostre

SCP

(Per cert, estic criant pstacits i altres aus, hi ha algú mes a la llista aficionat al tema?, coneixeu alguna llista en català ?)